Lukijat

maanantai 28. helmikuuta 2011

Psst! Älä kerro BestJessica9:lle tai Tegille.

Psst! Moi. Oon BestJessica9:n avustaja. Mä autan sitä kotitöissä ja muissa jutuissa. Ja muuten,mun nimi on Kerttu. Mä kirjotan tätä blogii kun BestJessica9:n ja Tegi on lenkillä. Kello on tosin 20.31.... :D Hih. Mä kirjotan tätä siks,et oon vihanen kun Tegi sai kirjottaa myös tähän. Se on aina ollu inhottavaa kun Tegi saa kaikkee kivaa.   >:(     Mut ei se muuten mitää tee..... Ja oon aina halunnu kuuluisuutta. BD  Hei tsekatkaa mun kuvaa <----------------  JEJ! Aah,ihanaa kirjottaa blogii. Sanokaa BestJessica9:lle,että mä kirjottaisin useemmin blogii. XDÄäk! Nyt ne tulee. <laittaa koneen kiinni> Moi,Kerttu. M-m-m-moi.... Mikä sul nyt on? E-e-ei mitään... Okei. Hei,me mennään ostaan semmonen kello kaupasta. Oo sä sillä välin täälä. O-o-okei... Moikka! M-m-moikka.... -.-* <Tegi ja BestJessica9 lähtee> Phuh...Onneks ne lähti.... Noo,mä muutenkin varmaa lopetan nyt. Juu,moikka. KOMMENTTEI!!!! Me tultiin! Joo,en mä mitään täälä tehny... O.o




                                                         Punaisin siivin,Kerttu
                                                         Sinisin tassuin,BestJessica9
                                                         Oranssein tassuin,Tegi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti