Lukijat

maanantai 23. toukokuuta 2011

Moipsis ja Muiskis!

MoiBelous! Niin,kuitenkin,asiaan. Mä oon TAAS yksin kotona...ei Tegii,ei Kerttuu,ei Sparxii... Rauhallista. Ja nyt sit... URGH! Mitää.....??!??!?!? TEGI!??!??!
JUMANTSUIKKA,TEGI!!!! OOKKO SÄÄ ELOSSA??!?!? Puolikss....... x_x Mitä sulle on oikee käyny??!??!?!??! Sä KÄRYÄT!!!!!!  Se oli niistä myrkkykaasuista... X_X Aijjaha. No mä meen tonne takas. Moik........ KÄÄK!!!!!! Mitä????? Täälä on kärpäsiä!!!!!! 
Eh...Auttaisikko????? En. -.-"


HETKEN KULUTTUA...
Huh. Menihän ne vihdoi... No mut,öitä. Meen nukkuu. Öitä. 
Hahaa. Tegi ei tiiä et otan kuvan täältä mun majasta... >:D

Ja muute,olin viime viikonloppuna Karibian Rannalla uimassa sielä merenpohjassa. Sie oli hubaa.

 Sielä oli Titanic myös!!! O_O
Mut nyt meen OIKEESTI nukkuun. ÖITÄ!!! 



Ahaa. BJ oli sittenki kirjotellu vielä. Nyt teen pikku jekun ja laitan sen supersankarikisakuvan tänne!  >:D


MUAHHAHAHHAHAA!!! >=D
Eikö ookki oudon näkönen? Aika karsee. >.<
Vaikka 4.vee ois ollu parmpi kun BJ. HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!
Kosto on suloinen. >=)
Nyt KAAAAAAAAAAAAAAAAAIKKI näkee ton!!!! HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH!
>=D
Ja vielä yks toinenki kuva joka oli pääsiäiskuvakilpailussa.



No...Ei toi oo huono... Toi on aika hieno... Ja mäki oon tossa! =)
Ja muuteeeeeeen.... Se on tehny videonki!  Tsekatkaa!


Aika siisti muute.... Mut tota,jos toi ei näy,painakaa tota linkkiä tossa alapuolella:

http://www.youtube.com/watch?v=Im2MHMqdYN8

No,siinä oli kaikki. Huomenna taas lisää. MOIKKA
Sinisin tassuin,BestJessica9 (Joka nukkuu)
Oranssein tassuin,Tegi (Joka teki väärin)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti