Lukijat

keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Muistattekos mua enään? o:

Heippa!

Kukaan ei varmaan lue tätä blogia enään,mutta..

MÄ OON PALANNUT PANFUUN!! :DD
Aloin pelaan Panfua taas kun kaverini indicakin alko c:

Oon nyt jo muutaman päivän pelannut,ja pääsin levelille 41 c:
Yay!

Otin pari kuvaa nyt tässä ajanvietteeks :3


Heheh ^_^ Oli hauskaa c:

Tässä mun nykynen asu ~

Ja puumaja :33

Aattelin kans ostaa ikuisen jäsenyyden ^_^ Olis kiva c::

Heei! Entäs mää?! >:C
Ai niinjoo c:< Tässä on joskus hyvin ärsyttävä lemmikkini Tegi :D
HMH. Kiitti vaa ;( *itkee*
.___.

Ja tässä Kerttu ja Sparky c:
Hei vaan kaikki :D
Moikkaaa :P

Ja vielä perheen uusin jäsen,Goldy ^_^
Heips! :)


Huh,vaikeeta koittaa keksiä jotain kiinnostavaa kirjotettavaa ._.'

Muttah,laitan joskus tänne piirustuksia ja muuta sälää c:

Taidan lopettaa tän postauksen nytten ^_^

Moimoi ~



1 kommentti:

  1. Heeeij:)) Mä muistan sut ainaki :) Harmi ku panfun chatti oli sillo kiinni ku tavattii :(

    Tore4

    VastaaPoista