Lukijat

tiistai 1. maaliskuuta 2011

Kaupunki,Panfulaisten kohtaamispaikka...

MOI!!!!!!!! Tänää mä alotan blogisarjan "BestJessica9 ja panfu"! Joka päivä mä oon jossain paikassa panfussa ja kirjotan niistä paikoista. Ekana kohteessa on panfun suosituin paikka,Kaupunki. Mennääs sinne. Hetken päästä... Täälä ollaan! 

Kivaa! Mihin eka? Lemmikkikauppaan. Joo! Täälä me ollaan! Nii.

Tegi varmaa haluis täältä tyttiksen =D Nii XD ÄÄÄÄÄÄK!!! MUSTA BOLLY HALUU SYÖDÄ MUT!!!!! Eh...Ehkä vaihetaan paikkaa. <juoksee ulos> Nyt lahjakkauppaan! HERE WE ARE ELI TÄÄLÄ ME OLLAAN! Kyl kaikki tietää mitä se tarkottaa. No aivan sama....

No,täälä on turvallisempaa... Joo. Nii on. Uu...Kuvasto. Oks täälä kappale "Muotia Pokopetseille"? :D Mitä? Mä olin tosissani! Ehkä jätski rauhottaa sua. JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! MENNÄÄ!!!!!! 


Mmmm...Hyvää. Nii on. Eh...mä söin sen jo.... O.O MÄ OON VASTA SAANU YHEN HAUKKASUN!!!! Eheheh..... No,kuitenkin,ens kerralla me ollaa San Franpanfussa. Nähään ens kerralla!!! MOOOOOOOROOPOOOOO!!!!!! MOOOOORO!!!

Sinisin tassuin,BestJessica9
Punaisin siivin,Kerttu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti