Lukijat

tiistai 1. maaliskuuta 2011

MUAHAHAHAHAA!!!! MÄ OON PALANNU!!!!

MUHAHAHAHAHAAA!!! LOPETA TOI SENKIN -piip- KAKARA!!! En mä mitää oo tehny. Enkä mä. Kuka se sit oli? MUAHAHAHAA!!! Kuka ***** sä oot? Dr. Neo Cortex! Crash Bandicootin pahin vihollinen! En oo ikinä kuullukkaa. Mitä sä munapää täälä mun himas teet? VALLOITAN KOKO PANFUN! Ei,se on Evronin puuhaa. Kenen Evronin? Ääää....Ei jaksa selittää. Hei voikko lähtee vekee? Sä häirittet. En lähde ennen kun saan jäätimantin! Sori,oon sulattanu sen. Sain siitä hyväst kivan asun. Miten ees pääsit tänne? Teleportilla. Aaa...Siks sun tukka on tolleen... M-mitä te oikein höpisette? Miks sul on noi iso pää? Nii. Sun aivot on pähkinän kokoset ja pää tynnyrin kokonen! Mitä oikein höpiset??? Joo voikko lähtee uutiset alkaa just. M-mitä...Äh,antaa olla. Mutta minä vielä palaan. Minä vannon sen! Ööö... Oliks tää sun teleportti? Oli. Eh......Mä luulin sitä vessaks.... O.O Et ole tosissasi. Jep....O-o-oon...Eheh... O.O No,pakko mennä...tuossa...... Mo. Mo. Mo. MINÄ PALAAN!!!! Nii varmaa.... <Cortex menee pois> JEE SE MENI!!!!! YEY!! OU YEAH!!!


Sinisin tassuin,BestJessica9
Oranssein tassuin,Tegi
Punaisin siivin,Kerttu
Mustin hiuksin,Dr. Neo Cortex

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti